Připravujeme

Nejprodávanější

Filtr:

Cena

12148
2148

Podle dostupnosti

Značky

Položek k zobrazení: 2
2 položek celkem
odber krve synlab
48 Kč

Odběr žilní krve nebo jiného vzorku u dospělého pacienta.

6729
odber krve synlab
21 Kč

Separace séra u dospělého pacienta.

SEPARACE
FAQ - často kladené otázky
Dotazy k produktům
Chtěl bych věnovat vyšetření jako dárek

Využijte připravené poukazy na nejoblíbenější testy v kategorii Dárkové poukazy. Pokud máte zájem o kombinaci více testů vytvořte objednávku. Do poznámky uveďte, že se jedná o dárek a uveďte jméno obdarovaného (pokud ho znáte). Na této stránce najdete PDF dárkového poukazu k vytištění a pokyny k vyplnění.

Jsme firma a rádi bychom darovali preventivní vyšetření jako dárek svým zaměstnancům. Jak to funguje?

Kontaktujte nás na e-mailu eshopcz@synlab.com. Připravíme vám individuální nabídku.

Dotazy k objednávkám
Nepřišly mi pokyny k odběru. Co mám dělat?

Je nutné, aby byla objednávka uhrazena. Zkontrolujte si svou platbu -> Do Vaší e-mailové schránky jste obdrželi samostatný e-mail od platební brány ComGate, ve kterém naleznete tlačítko pro kontrolu platby. Pokud není objednávka uhrazená, můžete jí znovu provést přes rozhraní ComGate. Zkontrolujte si spamovou složku ve Vašem e-mailu. Pokud jsou oba tyto body v pořádku a přesto jste neobdrželi pokyny, kontaktujte naše bezplatné Zákaznické centrum - +420 800 800 234 (po-pá 7:00-19:00), eshopcz@synlab.com.

Nepřišla mi faktura.

Faktura je generována až po provedení odběru a bude Vám automaticky odeslána na e-mail uvedený v objednávce.

Jaká je platnost zakoupených vyšetření?

Zakoupená vyšetření můžete čerpat do 2 měsíců od zakoupení. Na blížící se platnost Vás upozorníme e-mailem. Pokud potřebujete platnost objednávky prodloužit, kontaktujte naše naše bezplatné Zákaznické centrum - +420 800 800 234 (po-pá 7:00-19:00), eshopcz@synlab.com.

Proč je možná pouze on-line platba kartou nebo bankovním převodem?

Abychom maximálně urychlili zpracování Vaší objednávky, tak je v e-shopu možná platba pouze on-line. Pokud preferujete platbu kartou na místě či v hotovosti (prosíme o připravení přesné částky), je možné celou nabídku čerpat přímo na našich odběrových místech a uhradit částku u sestřičky.

Výsledky
Jak obdržím výsledky?

Výsledky Vám budou zaslány na e-mail uvedený při odběru zabezpečenou cestou. Na telefon obdržíte PIN k jejich otevření.

Nepřišly mi výsledky.

Zkontrolujte dobu dodání výsledků v detailu produktu, který jste si zakoupili. Pokud je již po termínu, kontaktujte naše bezplatné Zákaznické centrum - +420 800 800 234 (po-pá 7:00-19:00, so 8:00-14:00), eshopcz@synlab.com. Také můžete zkontrolovat svou spamovou složku či složku hromadné ve svém e-mailu. Zejména pokud jste obdrželi PIN.

Nepřišel mi PIN k otevření výsledků.

Výsledky obdržíte zabezpečenou cestou na e-mail uvedený v objednávce, nebo na žádance. Na telefon obdržíte PIN k otevření výsledků. U telefonních čísel vedených mimo EU mohou nastat potíže s doručením sms. Pokud budete mít potíže s doručením/otevřením Vašich výsledků, obraťte se na naše Zákaznické centrum - +420 800 800 234, které zajistí alternativní doručení výsledků.

Chtěl bych své výsledky konzultovat.

Je důležité Vaše výsledky konzultovat s lékařem, který zná Vaší osobní anamnézu. Jen tak je možné výsledky správně interpretovat.

×
Ke každé objednávce je jednorázově v košíku účtována položka Odběr (48 Kč), případně separace séra (21 Kč) dle typu vyšetření.